Sivut

maanantai 9. syyskuuta 2013

Naisen lemmikkinä pervobileissä.

Ennen lauantaisia pervobileitä olin puolitiedostamattomasti ollut sillä kannalla, että alistaminen on miesten hommaa. Eikä keidenkään minkä tahansa pikkupoikien, vaan isojen, aikuisten miesten. Se ilmeinen fyysinen ylivoima on mulle osa juttua, kiihotun omasta avuttomuudestani sen rinnalla. Kai siinä on jotain primitiivistä kunnioitusta vahvempaa kohtaan.

Toisaalta kiehtova aspekti alistamisessa on juuri se, ettei valtasuhteella lopulta kuitenkaan ole mitään tekemistä voiman kanssa. Toisen valta käskeä ja käsitellä on täysin psykologinen, olemassa siksi että hän haluaa sen ottaa ja minä hänelle antaa. Se korostuu jännittävällä tavalla esimerkiksi silloin, kun alistavana osapuolena on nainen. Esimerkiksi upea, kaunis ja ihmeellisen kiehtova nainen, joka otti minut lemmikikseen myöhemmin lauantai-iltana.

Jossain vaiheessa Grinch tuli jokseenkin tyytyväisesti virnistellen kertomaan, että minun perääni oltiin kyselty. Kuulemma joku nainen, joka oli minua aiemmin koetellut Grinchin leikittäessä ja esitellessä minua. Grinch kertoi lyhyesti tästä tutustaan vähän taustoja, ja lupasi viedä minut tämän luo jos haluaisin. Hetken päästä Grinch kuljetti minut kädestä pitäen baarin halki käsittämättömän kauniin naisen eteen, esitteli meidät ja luovutti minut tälle leluksi. Grinch antoi hansikkaansa naiselle ja käveli pois.

Nainen johdatti minut istumaan tuolille käsieni päälle, kumartui eteeni silitellen ja katsoen minua, ja kysyi rajoistani. Haittaisiko minua, että kaikki ympärillä olijat näkisivät kaiken, että joku saattaisi katsellakin, saisiko koskea vaatteiden alta jne. Sitten nainen istui minun syliini, katsoi minua ihastellen ja puhui minulle niin kauniisti etten tiedä onko kukaan aiemmin niin tehnyt. Se tapa jolla se katsoi minua kun se sanoi ne asiat, oli uskomattoman intensiivinen - se olisi aivan hyvin voinut olla vain hiljaa ja minä olisin silti tuntenut ne sanat. Nainen riisui minun rintani paljaiksi, huokaili ihastuksesta ja alkoi nipistellä niitä, katsoen minua koko ajan silmiin. Nainen käski minun levittää jalkani kunnolla, nostin toisen kaiteelle parven ja tanssilattian välissä, ja nainen alkoi hyväillä minua pikkuhousujen alta.

Pian Grinch oli siinä myös, varmisti että mulla oli kaikki hyvin. Ja alkoi nipistellä, purra ja kiskoa minun nännejä vielä kipeämmin kuin aiemmin. Grinch ja nainen juttelivat minusta, siitä miten märkä olin, ja Grinch naureskeli minun sanoneen etten kostu helposti. Molemmat satutti mua todella kovaa, niin etten voinut enää olla kiltisti paikoillani niin kuin aiemmin, vaan välillä yritin vetäytyä kauemmas, enkä kuitenkaan halunnut sen loppuvan. Samalla nainen hieroi ja sormetti minua, eikä minun päässä ollut ainuttakaan ajatusta, pelkkiä tuntemuksia vain.


Grinch meni jälleen menojaan, mutta jossain vaiheessa naisen miesystävä tuli seuraamaan leikkiä lähempää. Voi kyllä olla, että se oli ollut siinä koko ajan, mutta minä en vain ollut aiemmin kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Nyt se antoi minulle piiskan pidettäväksi hampaillani, meni naisensa taakse joka edelleen istui sylissäni, ja alkoi tyydyttää tätä sormin. Mies katsoi minua naisen yli aivan samalla läpäisevällä tavalla kuin nainenkin. Niin suoraan silmiin, että mun täytyi aina välillä kääntää katse pois ja kerätä rohkeutta katsoakseni taas takaisin. Mutta minä katsoin, koska se katse tuntui hyvältä, vaikka katseiden kohtaaminen on yksi niistä asioista jotka tavallisesti pelottaa mua eniten. Me katsoimme toisiamme, nainen voihki ja kiemurteli sylissäni, ja minulla oli piiska koko ajan hampaissani. Minäkin ynähtelin, vaikkei minua kosketeltukaan, niin kiihottavaa se kaikki oli.

Seuraavaksi muistan naisen käsitelleen rintojani sillä samaisella piiskalla. Se oli sellainen pitkä keppi, jonka päässä oli pieni nahkaläpyskä (näin ollen sitä ei varmaankaan oikeasti edes sanota piiskaksi, mutta mulle kaikki lyömävälineet on toistaiseksi erilaisia piiskoja kun en ymmärrä niistä mitään :D). Nainen käski minun koko ajan katsoa, miten hän läimäytteli sillä ensin sievästi, sitten jo aika kovaa. Nainen kysyi, halusinko vielä kovempaa, käski laskea ääneen kolme kovaa iskua, ja löi. Jossain vaiheessa mies kysyi, saisiko auttaa, silitteli sääriäni kyyristyneenä eteeni ja alkoi kosketella alushousujen alta.

Jonkin aikaa jatkettuaan he komensivat minut istumaan sivussa sillä välin, kun mies piiskasi ja sormetti naista pöydällä edessäni niin kauan, että tämä laukesi voihkien. Sen jälkeen siliteltiin ja helliteltiin puolin ja toisin, juteltiin jotain mistä en muista mitään, paitsi että nainen puhui edelleen niitä kauniitaan ja katsoi minuun. Vähän myöhemmin nainen käski minua riisumaan alushousuni, veti minut selin syliinsä ja alkoi tyydyttää minua sormillaan. Jalkani olivat levällään vasten tuolia, jolla mies istui. Tämä silitteli minua, ja toi kasvonsa aivan lähelle, hengitti suuhuni muttei aivan suudellut. Minä huohotin, tärisin ja vingahtelin, painuin naisen syliin velttona ja kihelmöivänä.

Aivan uskomaton kokemus. Uskomaton kirjaimellisesti. Kun luin mitä olen kirjoittanut, päällimmäinen ajatus oli että ei voi olla totta, ei tällaista tapahdu minun maailmassani. Ei missään todellisessa maailmassa. Mutta se oli totta, ne ihmiset olivat oikeita vaikka olivat niin kerta kaikkiaan ihmeellisiä minulle, ja minä todella olin siinä enkä omassa sängyssäni pyörimässä lakanoita ruttuun ennen unen tuloa.

Voi hyvä jumala miten minä olen onnellinen.

3 kommenttia:

  1. Yksinkertaisesti sanottuna; hienoa...

    -cw

    VastaaPoista
  2. Te olitte niin kauniita yhdessä. Paljon sydämiä tähän <3<3<3.

    VastaaPoista
  3. Niin pervoa ja samalla ah niin kaunista.Kiitos tästä aistikkaasta kirjoituksesta. :)

    VastaaPoista