Sivut

lauantai 19. syyskuuta 2015

D/s-dieetin loppukiristys

Projektini Peikon kanssa on loppusuoralla. Jäljellä on enää yksi viikko - ja yksi kilo. Tiukille menee! Tästähän meinaa sukeutua varsinainen jännitysnäytelmä. Yltääkö tyttö tavoitteeseensa, vai koittaako kinkyklubilla karu kutituskohtalo..?

Napa näkkyy jo!

Kävi miten kävi (vaikka en totisesti kyllä haluaisi että kävisi kalpaten), olen tällä hetkellä älyttömän ylpeä itsestäni. Minä olen jo saavuttanut juuri sen mitä tahdoinkin ja enemmän. En enää nötkötä tuntejani neuvottomana näytön äärellä kykenemättä tarttua kunnolla oikein mihinkään, vaan elän aamusta iltaan elämää josta nautin, vastuksineenkin. Touhuan enemmän pojan kanssa, harrastan tanssia taas ja selviän arjen haasteista paremmin. Eikä minusta edes tunnu siltä, että tämä toisenlainen elämä vaatisi enää juurikaan ylimääräisiä ponnisteluja, vaan se kulkee jo omalla painollaan.

Peiliinkin on ilmestynyt joku tyttö joka on kaunis. Sieltä ei näy enää ainoastaan jotain mikä on ja mille ei mahda mitään, vaan myös asioita, joita minä olen saanut itse itsessäni aikaan, ja joihin voin syystä olla tyytyväinen.

Minä en ihan totta tiedä, miten saan ikinä kiitetyksi Peikkoa kylliksi kun se teki tämän minun kanssani.

6 kommenttia:

  1. Pikkasen tekisi mieleni sanoa höpö höpö, noista kehuista. 99% projektistasi olet tehnyt ihan itse jopa omia sääntöjäsi myöten. Uskon vahvasti että ensi viikon jälkeen luku nousee 100%. Minulle on ollut ilo siis SUURI ILO, hieman vaan ohjata ja pistää siskon mittasuhteita kohdilleen. Fiksujen ihmisten kanssa on kiva tehdä fiksuja asioita.

    - Peikko

    Ps. tänään olen selaillut paikallisia huonekalukirppiksiä, arvaisitko miksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö hänelle itselleen vain. Ilman sinun apuasi en olisi saanut konseptiani työstetyksi niin toimivaksi kuin se nyt on, ja olisin todennäköisesti antanut itseni repsahtaa taas ensimmäisten rikkeiden tai poikkeustilanteiden jälkeen kokonaan. "Kun eihän sitten ole enää mitään järkeä yrittääkään kun olen jo mokannu koko homman." Nimenomaan niitä mittasuhteita sinulta siis olen tähän touhuun saanut :)

      Mitä tulee jälkikirjoitukseen, niin ET VOI OLLA TOSISSASI. (Kukapa olisi arvannut että koittaa päivä, jona silkka sana "huonekalukirppis" saa minun pikkarit kastumaan :D )

      Poista
  2. Voisin nostaa sen verran kosteusastettasi, että tein juuri 20€ kaupat, tuolista muuten. Tulevalla viikolla sitä vähän duunaan ja perjantaina yksi ystävällismielinen otus on luvannut minulle siihen koekaniiniksi. Jos kaikki menee niin kuin nyt kuvittelen, niin KYLLÄ, VOIN OLLA IHAN TOSISSANI.

    - Peikko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua. Mihin minä oikein olenkaan pienen pääni taas pistänyt..!

      Poista
  3. Mielenkiinnolla ollaan tulossa katsomaan, että miten tässä käy. Joka tapauksessa saat olla ylpeä saavutuksestasi ja ennenkaikkea itsestäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mahtavaa kun tekin oletta tulossa, lauantaina siis tavataan!

      Poista